chiel in canada heenreis - Reisverslag uit Ingersoll, Canada van Chielincanada - WaarBenJij.nu chiel in canada heenreis - Reisverslag uit Ingersoll, Canada van Chielincanada - WaarBenJij.nu

chiel in canada heenreis

Blijf op de hoogte en volg

07 Mei 2017 | Canada, Ingersoll

4:15 uur in de morgen als het wekkertje gaat, er snel uit even wat eten de laatste dingen bij elkaar pakken en afscheid nemen van Lotte. en dan in de auto richting Schiphol! eenmaal op Schiphol aangekomen op zoek naar de goede check-in balie samen met moeders. eenmaal bij de incheck balie krijg ik te horen dat het vliegtuig 2 uur vertraging heeft.... er zit dus niks anders op om vanaf 6 uur tot 10 te wachten om te Boarden. na het afscheid van Pa, Ma en Thijs ga ik dan echt in m'n uppie op wereldreis. inmiddels te horen gekregen dat het nog een half uur langer ging duren.. maar weer rustig afwachten. en eindelijk was het dan zover... we mochten instappen. ik had de keuze waar ik wou gaan zitten en had dus voor een mooi plekje bij het raam gekozen. want ja, die eerste vliegreis van je leven moet je natuurlijk wel goed kunnen zien. naast mij zat een canadees stel waar ik nog een poging tot gesprek mee heb gevoerd. na een uur of 6 vliegen kregen we wat last van turbulentie.... fijn als je bijna ligt te slapen. de laatste 1,5 uur van de vlucht kon je niet veel zien, zaten tussen de wolken met het vliegtuig. na het landen kon ik dan toch eindelijk op zoek naar Bart(de boer) eerst even gauw langs de paspoortcontrole en dan de koffer ophalen. dat liep toch iets anders dan gepland want de douane vond het nodig om de koenjert er uit te pikken en even alles grondig door te spitten of het visum wel voor elkaar was. na een half uur oponthoud kon ik dan eindelijk opzoek naar mijn koffer en bart. eenmaal bij de bagageband kon ik mijn koffer nergens vinden. even vragen bij de infobalie en daar was die weer. dan nog op zoek naar Bart, die inmiddels al 2 uur op mij stond te wachten. gelukkig hadden we elkaar snel gevonden. snel met de auto op de boerderij aan. daar was sophie die mij naar mijn kamer bracht. even snel de koffer uitgepakt en maar gauw is kijken hoe die grote stal er van binnen uitziet. snel de overall aan en aan het werk. Sophie gaf nog even snel een rondleiding over het bedrijf en daarna gingen we wat eten. inmiddels is het hier nu 8 uur s'avonds en ga ik gauw op een oor. ik laat jullie weten als er weer wat moois is gebeurt.

  • 07 Mei 2017 - 13:41

    Taco:

    Mooi Chiel! De eerste dame al ontmoet lees ik

  • 07 Mei 2017 - 13:55

    Twan:

    Boer zoekt vrouw is ook niet meer nodig. Succes..

  • 07 Mei 2017 - 13:59

    Ciska:

    Top Chiel .Geweldig dat je je ervaringen deelt met ons.

  • 07 Mei 2017 - 15:33

    Marcel:

    Hey chiel veel plezier daar en geniet ervan ik mis je al nu moet ik op zondag zelf weer melken

  • 07 Mei 2017 - 15:33

    Marcel:

    Hey chiel veel plezier daar en geniet ervan ik mis je al nu moet ik op zondag zelf weer melken

  • 07 Mei 2017 - 16:16

    Oma Koenjer:

    Chiel pas goed op je zelf en geniet ervan

  • 07 Mei 2017 - 17:06

    Agnes:

    He Chiel, leuk om je beleving in Canada te gaan volgen. Veel plezier en laat ons mee genieten.

  • 07 Mei 2017 - 17:12

    De Bendijkjes:

    Hoi Chiel
    Wat geweldig om te lezen en wat leuk om je zo te volgen

  • 07 Mei 2017 - 18:22

    Oma:

    Fijn Chiel dat je goed bent aangekomen en heel mooi dat we je ervaringen kunnen lezen

  • 08 Mei 2017 - 21:17

    Betsy:

    Hè chiel via Agnes kan ik je.nu volgen alles goed? Nog van harte met je zus....liefs van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ingersoll

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Mei 2017

stageweek 1

07 Mei 2017

chiel in canada heenreis

Actief sinds 07 Mei 2017
Verslag gelezen: 608
Totaal aantal bezoekers 2565

Voorgaande reizen:

07 Mei 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

07 Mei 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: